letošní Vánoce dopadly nad očekávání dobře

Mayka si letos moc přála, aby byly obě babičky s námi na Štedrý den. Chybí nám totiž dědečci, obě babičky jsou samy a tak jsme zatím pokaždé řešili, se kterou babičkou budeme v ten den… a nikdy to nedopadlo úplně nejlíp. Navíc to slavení Vánoc na několikrát nemám ráda, protože pak v tom měly holky zmatek, všichni byli přecpaní třetí a případně čtvrtou vánoční večeří a dárků bylo tolik, že si holky ani nestihly všechno rozbalit…

Letos to bylo jinak. Byli jsme sice tradičně všichni u tchýňky, včetně švagrovců, ale pozvali jsme i mojí mamku. Bála jsem se, jak spolu babičky vyjdou, jsou totiž jako oheň a voda… ale nakonec to snad všechno dobře dopadlo. Dárků bylo přiměřeně, holky dostaly, po čem toužily nejvíc a byly spokojené, že tam byl pořád někdo po ruce, kdo se jim mohl věnovat…

Já bych si sice představovala Vánoce někde na chalupě v horách, se sněhem a krbem a tak… ale takhle to taky bylo fajn.

Mayka si přála nejvíc „Mario hru“, kterou jsem sháněla na poslední chvíli 24. dopoledne, protože jsme omylem koupili něco jiného… A Lilly si přála šatičky a korunku, kterou jsem zakoupila už před odjezdem na Severu, ale jaksi jsem jí v tom shonu nechala tam… tak jsem pak musela zase narychlo shánět novou… A pak dostala ještě TooToo odrážedlo, tak jsem zvědavá, jestli to tentokrát bude k něčemu a naučí se držet rovnováhu, protože May to pořád moc neumí… na jaře nás čeká učení na kole bez koleček…

2 responses to “letošní Vánoce dopadly nad očekávání dobře

Zanechat Odpověď

