Balím,

uklízím a zařizuju. Zítra brzo ráno bychom měli vyrazit, protože jinak nestihneme trajekt ve 13.30 a budeme muset rozdělit cestu na dva dny… když všechno dopadne dobře, měli bychom být večer nebo v noci v Práglu…

Je to zvláštní pocit, balit si na cestu domů kufry jako na dovolenou…

 

Příspěvek byl publikován v rubrice a tak tu žijem.... Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

19 responses to “Balím,

    • Já dodnes říkám, že jedu domů, když jedu na návštěvu (víkend, týden) s dcerou k rodičům 🙂 A když jedu zpět za manželem, tak taky říkám, že jedu domů 🙂
      Ale po těch 7-8 letech už vnímám jako svůj domov spíš své nové působiště… a je to smutné, že když přijedu do svého rodného domova, už vnímám, že jsem tam cizí…

  1. Šťastnou cestu domů, kde jsou kořeny hluboké a láska k domovu v těch kořenech, je strom domova košatý, zelený a krásný. Pěkný pobyt a láskyplné prožívání Sedmikrásko. Anna

  2. No jo, děvčata…. já to mám do Prahy docela z ruky 😦 Byla jsem poblíž v listopadu, pojedu zřejmě i mezi svátky. Ale to tu už asi, Sedmi, nebudeš, co?

    • mezi svatky budu urcite, odjizdime cca 6.1., a taky by se mi to hodilo vic, ted stiham (spis nestiham) urady a doktory, tam nikdo mezi svatky moc neni…

      • No tak super… to by mohlo klapnout. Náhoda, protože já většinou mezi svátky k našim nejezdívám, jen na pečení. Ale tentokrát to vypadá, že mezi 26,27.-30. tam budu. A můžu zajet do Prahy, to už není daleko. S malou i bez malé.

      • 27 nemůžeš? To by bylo ideální. 26 je ještě v řešení, to závisí na tom, kdy a kam pojede manžel na ten zimní čundr. Rád by prosadil Čechy 🙂 A já nechci odjíždět dřív než on.

      • 27. pojedu nejspis za tatou mimo Prahu… jeste nevim jiste… uf… nejak vubec nestiham, omlouvam se, mezi svatky to snad bude lepsi

  3. Koukám, koukám, že toho máš fůru… obdivuju, že vůbec před svátky jezdíte do Čech… že Vánoce neslavíte ve Švédsku… muselo by to být mnohem klidnější. Ale ono je fakt, že v zásadě k Vánocům toho nic moc potřeba není… zažila jsem už Vánoce i bez většiny toho šílenství okolo … v Egyptě se spolužáky 🙂 Pár kousků cukroví, ozdobený fíkus…. a děti pochodující na štědrý den do školy (tuším, že to byla snad i neděle). A vedro.

Zanechat Odpověď

