Jak holky rostou a zimní oblečení

Ještě v říjnu jsem holkám zkoušela zimní obleční velikosti 92 pro Lilly a 116 pro May. Bylo jim to sice naknap, ale bylo. Pochopitelně, sotva napdl první sníh, už jim to není. Podle posledního měření má Lilly 95 cm a May 122…

Chvíli jsem zvažovala, že jim pořídím levnější zimní věci u nás, ale relativně rychle jsem přišla na to, že to by asi moc nefungovalo… zatímco tady začíná dětské zimní oblečení na minimálně 2,000 mm vodního sloupce odolnosti, u nás se to už považuje málem za luxus a i cena tomu odpovídá… Protože děti tady opravdu chodí ven pořád a v jakémkoliv (téměř) počasí, budu se muset podívat tady…

Příspěvek byl publikován v rubrice holky. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 responses to “Jak holky rostou a zimní oblečení

  1. To je rychlovka… ta moje tak rychle neroste 🙂 A s tím švédským zimním oblečením se snad ani nedivím, že dokáží být venku tak dlouho 🙂

  2. Mě by zajímalo, jak je to s cenama. Třeba Reima se dá sehnat i u nás (byť obtížně), ale pro nás jsou jejich ceny strašně vysoko, tolik za oblečení prostě nedám….Kéž by takové věci šly u nás sehnat někde v bazaru….

    • S cenami… nesmis prepocitavat, pak je to tady levnejsi, nez u nas, protoze nova kvalitni kombineza stoji cca 1000 SEK, pokud sezenes nejakou slevu, tak i 700… u nas by stala kolem dvou tisic a vic. ALE 1 SEK je cca 3 CZK, tak jsem to alespon zkousela… Reima je finska znacka, ta se tady tolik nevede, Svedove jsou dost zatizeni na vlastni znacky. Takze treba Didrickson je tak nekde stred, Peak performance uz drazsi… A ty tady v bazaru sezenes docela v pohode.

  3. Rozhodně bych to nekupovala v ČR, jak píšeš – funkční oblečení je tu neskutečně drahé a kdo ví, jestli seženeš takové parametry jako na Severu. Zatím se v běžných obchodech s dětským oblečením vodní sloupce ani neuvádějí. Nebo aspoň já jsem nepotkala. To už musí být sport-shop a outdoorová značka, aby ses něco dozvěděla. A jinak náš dvouletý Junior nosí velikost 98/104, zimní výbavu má ve 104 kupovanou v září, snad mu bude :-D. Po nemoci začal zase nabírat, tak za 3 týdny přibral kilo na 15,6… a já znovu posiluju, abych ho zvládla přeprat 😀

    • jo jo, to jsem prave uz taky zjistila… njn… holt koupime tady. No jo, kluk jako buk co? 🙂 To ma Lilly stezi ve trech a pul… BTW jakou mas na Juniora teda autosedacku? Uz tu vetsi?

      • Sedmi sedacku mame prostredni velikost od Volva. On je to Roemer, ale maji na tom svoje potahy. Je to velikost jako ten Maxi King, tusim do 25kg. Mel ji od prvnich narozenin. Rok jezdil celem dozadu a ted se mu tam nevlezou nohy tak od dvou let uz kouka normalne dopredu. No a pak mam v aute zabudovane ty detske podsedaky a bude jezdit s normalnim pasem.

      • aha, to jsem nevedela, ze Volvo dela takovehle vychytavky…a to je tady kazde druhe auto Volvo 😀 Budu se muset podivat… je ale fakt, ze Svedove opravdu premysleji nad kazdym predmetem, a je to dost znat…

      • Jo, maji cely katalog o bezpecnosti deti. Mely by jezdit co nejdele proti smeru jizdy, ale u nas vzhledem k velikosti pouze dva roky. Co nadelam. Maji promyslene i uchyceni, oka na popruhy, isofixy, fakt jsem rada za to auto. Maly mi tam nelita, krasne vse drzi.

      • no ted na to koukam… to je zase posun, ktery jsem vubec nezaznamenala, driv to bylo do roka, jen v te miminkovske sedacce… i kdyz u nas uz je to passe…

Zanechat Odpověď

