„Mamiko, ta voda dělá, že je ta kytička zlomitá“

oznámila mi Lilly jen tak u stolu, když jsme obědvaly a ona při tom pozorovala kytku ve váze (láhvi od vína). Kytičku mi předtím dala ve školce 🙂

„Až budu veká, budu stžílečka na roboty!“ Kde tohle vzala, fakt nevím 😀

„Já to musím zgumisovat“ řekla Mayka poté, co se jí nepovedl namalovat obrázek podle představ.

„To je pěkný zlík ten Mons, takový zuživík“ popisuje Lilly spolužáka ve školce…

3 responses to “„Mamiko, ta voda dělá, že je ta kytička zlomitá“

    • no ja jsem taky zustala docela zirat, kdyz mi teda doslo, co ze to vlastne rekla… a to jsme nikdy predtim zadne takovehle pokusy nedelaly, ze by to jen opakovala… asi budu muset vyzkouset ty tvoje testiky 🙂

Zanechat Odpověď

