Co nového u nás…

Dny se drasticky zkrátily, svítá před osmou a stmívat se začíná kolem třetí. To by nebylo tak špatné, ale na co si nemůžu zvyknout je, že slunce prakticky vůbec nevyleze pořádně nahoru, takže i v poledne se sklání k obzoru jako kdbyby bylo tak půl čtvrté… 

Za čtyři týdny bychom měli odjet na svátky do Práglu. Kupodivu se mi moc do předvánoční hektické Prahy nechce… radši bych jela, až bude klid… Nejspíš pojedeme zase autem, z toho taky nejsem moc nadšená… A zatím ani nevíme, kde budeme ty cca tři týdny bydlet. Lev nechce k nám do bytu, protože tam jednak momentálně bydlí kamarád, který by se musel na tu dobu nejspíš vystěhovat a druhak protože ten byt začíná být, mírně řečeno, zralý na rekonstrukci a moc útulno tam nebude…

A tak nějak vůbec nemám moc nápadů, které by stály za zapsání, ani moc energie… jdu si dát další kafe, třeba to pomůže…

Tak alespoň ještě další hlášky:

„Maminko, hoží“ přišla Lilly za mnou do koupelny v momentě, kdy jsem jela další odvšivovací kolečko s Maykou. Její vlásky, to je asi ráj pro vši, nechápu, proč na ní tak jdou a odkud, ale je to asi počtvrté za tenhle rok. Má je už pořádně husté, dlouhé po lopatky a vlnité až do prstýnků. A samozřejmě, česat se moc nechce, mýt hlavu taky ne… mezitím Lilly zkoušela, co všechno chytne plamen od svíčky v obýváku na okně… naštěstí mi to přišla oznámit včas. Uf… May takovéhle nápady neměla, tak jsem nebyla připravená. A obloukem zpátky se švédskému podzimu – Śvédové s nedostatkem světla bojují zapalováním desítek svíček a svícením spoustou různých lampiček a světlýlek, takže to tady vypadá jako před Vánoci i naprosto normálně…

16 responses to “Co nového u nás…

  1. Hurá, wordpress mi tě zaregistroval 🙂
    Od 8-15 světlo. To je drsné. Já mám problém vstávat do tmy, naštěstí po sedmé už je docela světlo.
    Já budu u našich už cca za 2-3 týdny, každoroční pečení vánočního cukroví. Tak to nevím, jak to bude s tím naším setkáním .:-)

  2. U nás taky ponorka. Ani ne tak kvůli podzimu, protože tu pořád dost svítí sluníčko, ale zase máme na programu další dětskou nemoc – angínu jak hrom a už třetí den horečky. S doktorkou si voláme dvakrát denně, mám tu na pomoc i taťku, protože doma už pomalu lezu po zdi. Zítra jedu aspoň pro potraviny a těším se na to jak malá, že na chvíli vypadnu na vzduch.. takže taky nic moc nepíšu.. asi by to všechno šlo cítit tím naštváním, tak to nemá cenu.

    • zkousely… na Lillinky vlasky je to super, ale May uz je ma moc huste a procese to maximalne tu vrchni vrstvu. Kazdopadne diky za tip.

  3. „Maminko, hoží.“ To je výborný 🙂 A co už hořelo?
    Jinak vši fujfuj, tenhle školní rok nás zatím nenavštívily, ale je mi jasné, že se zjeví. Já tenhle hmyz nějak … brrr. Mik měl zase před 14 dny obří ohavný klíště, z těch jdou na mě až mdloby. Taky nějak zaostávám s psaním, blíží se mi zimní spánek asi, nápady y sice byly, ale jinak mě zmáhá nějaká lenost 🙂

    • shořela peříčka z hračky pro kočku, nějaký papírek, co našla na zemi a pak tam zkusila dát dětskou plastovou peněženku, do které to udělalo černý flek…
      Jo a líná jsem teda taky jak ta veš 😀 (i když teda nevím, která, a jak se na tohle rčení přišlo, protože jsou teda dost agilní a navíc odolné, soudě podle našeho zatím marného boje…)

Zanechat Odpověď

