Hlášky

May: „Neboj Lilly, zombíci tady nežijou, ty žijou v Austrálii.“ Lilly: „Nežijou v Austrálii, žijou v počítači, máma to hraje!“ (Plants vs. zombies. Jediná věc se zombie tématikou, která se mi líbí a kteoru můžu hrát aniž bych pak měla zombie apokalypse noční můry… třeba po takovém I legend jsem nemohla spát asi dva týdny…)

Lilly si plete slovo slimák a slejvák. To jsme takhle ujížděly na koloběžkách před slejvákem a říkám Lilly, které se moc nechtělo jet: „Pojeď, nebo bude slejvák, je to bláznivé počasí“ A Lilly na to (po shlédnutí celé Arabely): „A odvezeme slimáka do blázince?!“

6 responses to “Hlášky

  1. Poté, co jsem strávila hraním jedné hry kdysi před lety celou noc, a hraním druhé hry veškerý volný čas, protože jsem prostě MUSELA zjistit, co je v dalším levelu, jsem se na hraní her vyprdla. Svou touhu ZJISTIT jsem vyřešila tak, že jsem si našla „podvod“, který mi dal nesmrtelnost. Hru jsem dohrála, dál už jsem neměla tu puzení hrát a další jsem už radši nezačala :-))

Zanechat Odpověď

