10,000 kroků

aneb nový pokus (potřebuju endorfiny, nebo se tady z té tmy a zimy asi zblázním)… 

Můj poslední pokus s 30 day shred jaksi nevyšel… odhalila jsem totiž jeho (a svojí) zásadní slabinu – nedá se přizpůsobit například měsíčnímu rytmu mého těla, kdy první dva dny ms nejsem schopná nějakého zásadního pohybu. A když pak do toho ještě jsou děti nemocné, tak je s cvičením nadobro ámen…

Takže potřebuju něco jiného. Dneska v prádelně jsem si zkoušela spočítat, kolik kroků stihnu udělat, než se mi vymáchá prádlo. Prádlo se máchá 14 minut, já jsem stihla za tu dobu cca 800 kroků… máchám na třikrát, protože z celkového počtu tří praček jenom jedna umí extra máchání a ždímání (kvůli Lilly, udělal se jí na ruce nějaký exém a tohle se zdá, že pomohlo).

Odbočka – většina bytových domů je tady vybavená společnou prádelnou (jako v TBBT). Místo na praní si rezervujete dopředu na důmyslné tabulce, kde se klíčkem přendavají zámečky podle data a hodiny. Jedna prací session je na pět hodin. Začíná se v sedm ráno, další je pak od dvanácti a poslední od pěti odpoledne. Snažím se prát od těch pěti, protože pak je relativně slušná šance, že mi všechno do rána stihne doschnout. Sušička tu sice je, ale tam nemůžete nacpat všechno… Takže to vypadá tak, že peru cca jednou za pět dní tak čtyři pračky najednou a trávím pak v prádelně poměrně dlouhou dobu s několika prostoji, protože nemá cenu, abych lítala nahoru a dolů, ale zase těch 14 minut jednoho cyklu je docela dlouhá doba na koukání do zdi…

Posledně jsem se v mezičase zkoušela protahovat, to bylo taky fajn. Teď jsem zkoušela ty kroky a to mě přivedlo na myšlenku, že jsem vlastně úplně odvykla chodit… takže si zkusím stáhnout nějaký krokoměr a dopracovat se na tu doporučenou denní dávku 10,000 kroků… v nejhorším budu chodit na místě a u toho číst, to je dobrý plán ne? 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 responses to “10,000 kroků

  1. …alebo ti postačí behať z práčovne hore-dole pri praní a napočítaš tých krokov viac ako 10 000. 🙂 …

  2. Mám souseda, který denně chodí svých 10000 kroků 🙂 Je z Aljašky a je mu 70+. Každý den vyráží pro noviny, rohlíky, na procházku jen tak, pořád krokoměr na ruce, šťastný, v pohodě 🙂
    Já si včera na telce registrovala fitness program. Začala jsem zatím s jógou a pilates, ale je tam i fat burner, cardio, dance atd. A týdenní porovnání s ostatními cvičícími, kteří používají stejnou aplikaci. Fakt vtipné. Někdo dal za jeden den 1600 kcal, já jen 103 a jsem na 28. místě. Dnes mám týmu a bolí mě celé tělo, tak necvičím… ale až bude líp, plánuju cvičící dopoledne i s Juniorem. Každý máme svoji podložku, střechu už umí, kočku taky, naučím ho další 😀

    • u nás cvičení s holkama vypadá tak, že jim dělám letadlo nebo klouzačku z nohou nebo s nimi řádím, ale aby dělaly něco pomalého na své vlastní podložce, to nehrozí 😀

      • No já nepsala, že to vydrží, jen že podložky máme 😀 Včera po mně lezl a měla jsem co dělat, abych ty pozice udržela. Malý má 15kg a když mi hupne na břicho, tak je to o bloklá záda 😦

      • Aha, tak to joooo 😀 Jo, Lilly ma 19 a May asi 23, takze uz je to taky slusna posilka…

Zanechat Odpověď

