První opravdická diskotéka

Dneska jsem odvedla May na její první opravdickou diskotéku. Zorganizovali to šesťáci u May ve škole, aby vybrali peníze na výlet… Byla jsem překvapená, jak vážně to brala, jak se zajímala o to, co bude mít na sobě, jak byla ochotná se i 3x převléknout (nevídáno neslýcháno), jak chtěla dobrovolně učesat a dokonce udělat culíky, navonět a nalakovat nehty… no strávily jsme přípravou dobrou hodinu. Nakonec to třeba nebude takový tomboy, jak jsem se bála 😀 (Ale teda takhle brzo? A holčičky o dvě tři třídy výš už celé v černém, kozačky, křivák, kraťásky, třpytivé silonky, některé i namalované?? Někdo zmáčkl FastForward, když jsem se zrovna nedívala, nebo co?)

9 responses to “První opravdická diskotéka

  1. Tie dievčatká premenené na ženy…trochu ma to desí. Keď si predstavím namaľované tváričky a vysoké opätky – vidím malé rómske dievčatá chodiace u nás v meste do špeciálnej školy, ktoré nosia matkine lodičky, obtiahnuté minisukne a na zeleno vymaľované oči s krvavo červenými perami. Bŕŕŕ…
    Ako páči sa mi, keď sa malá princezná chce parádiť a beriem to ako prirodzené, ale niééééé opätky 😛 .

    • no ja jsem se taky trochu zdesila… ale ono to nejak celkove poskocilo dopredu a deti ted dospivaji daleko rychleji… skoda… az holkam jednou budu vypravet, ze jeste v osme tride ZS jsem si HRALA s PANENKAMI tak jim asi polezou oci z dulku stejne, jako kdyz jim vypravim, ze kdyz mi bylo sest, nemel doma nikdo zadny pocitac…

      • To s tým PC ti isto neuveria! A mobil radšej ani nespomínaj (to by závideli, že sa nám v puberte rodičia jednoducho nemohli dovolať a tak sme si robili čo sme chceli) 🙂

      • no nevim, jestli zavideli… kdyz jdou dneska studenti do hospody, tak si kazdy po chvili vytahne svuj pristrojek a cumi do nej… des…

      • No to áno. Alebo keď príde zaľúbený párik držiac sa za ručičky a keď si objednajú pivo – on vytiahne mobil, ona tablet a je po zaľúbených pohľadoch…každý vo svojom vlastnom virtuálnom svete…

  2. To asi znáte, ty americké soutěže těch namalovaných holčiček s umělými zuby (protože mají ty své třeba zrovna vypadané) a jejich ambiciózních tlustých maminek. Winx a ty jejich sexy oblečky a pózy teď u nás už naštěstí neletí, znervózňovalo mě to právě v tom, že se mi nepozdává ta představa, že někdo naznačuje mé dceři, že tohle je normální způsob chování a oblékání žen…

    • ts, kdyby jenom umělé zuby. Ty matky je třeba nutí spávat v korzetu, aby se jim smrskly spodní žebra a vytvarovalo to štíhlý pas,který by jinak neměly až do puberty (dětské tělo je prostě soudek, až v pubertě se zakulatí boky). Naprosto běžné jsou tam drobné korektivní chirurgie, například ‚srovnání‘ délky prstů u nohou nebo plastika nosu. Injekce botoxu do obličeje, málem už tradice. Ty matky jsou ochotné pro vítězství svých dcer zkusit cokoliv. A ty děti mají vymytý mozek.

      • plnění snů skrze děti mi připadá dost hrozné, ale v téhle formě je to čistá zrůdnost…

Zanechat Odpověď

