Zdálo sa mi zdálo…

že jsou holky velké…. Tak 16 a 13. Jedna měla hlavu obarvenou narůžovo, druhá úhledné blond mikádko. Jedna měla ve všem neskutečný chaos a nepořádek, druhá dodržovala perfektní pořádek, vše čisté a uklizené. Jedna chodila všude pozdě, druhá o pět minut dřív, pro jistotu.

A obě v jednom pokojíčku a já jsem v tom snu byla právě uprostřed vysvětlování, proč jsou dvě tak rozdílné bytosti vůbec sestry a proč je to pro ně dobré… Jak je fajn mít nějaký plán a organizaci, ale zároveň může nastat chvíle, kdy sebelepší plán selže a je potřeba improvizovat, škoda, že už si ty další věci, co jsem říkala, nepamatuju…

Když se Lilly narodila, dělala jsem si numerologický rozbor. (Teda abych byla upřímná, já jsem si ho dělala ještě předtím na možné varianty :D). A tak trošku jsem nakoukla i na horoskop, i když to je na mě trochu moc komplikovaná věda… nicméně všimla jsem si, že to, co má jedna jako ascendent, má druhá jako descendent. Ptala jsem se kamaráda astrologa a on mi na to řekl, že tam kde jedna bude končit, druhá bude začínat…

Teprve teď pomalu chápu co tím myslel… a bude to ještě zajímavé…

Příspěvek byl publikován v rubrice holky, moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

27 responses to “Zdálo sa mi zdálo…

  1. Ajajaj 🙂 Já si taky dělala rozbor, spíš ten astrologický 🙂 I na početí :-))) Ha, ha. Už si moc nepamatuju, co tam měla… ale pamatuju si, že mě to už od začátku v nahlížení na ni ovlivňovalo a asi podvědomě ovlivňuje i nadále, i když vůbec už nevím, oč tam přesně šlo. Jen že má být citlivá. Je výrazný střelec (má tam x planet). A když jsem s jedním astrologem (tenkrát jsem se tím zabývala víc, tak jsme tak po mailu kolegiálně hovořili) debatila nad naší kombinací, říkal: Hmm… Vaše pluto na jejím měsíci? To bude mazec :-)) No, někdy je :-)))

    • 😀 Moje mamka je výrazný střelec a byl to teda masakr… chápu jí až teď… A ty jsi co?
      U nás Lilly je zase Lev a čínský Tygr… a ten kamarád astrolog to tak lakonicky komentoval – no, až bude v pubertě, tak jí radši všichni uhněte z cesty… 😀 Je to vůbec zajímavé, jak se nám to doma nakombinovalo… Lev je lev pochopitelně, Lilly taky, o dva dny dřív. Já s May obě váhy v jeden den…

      • Tak to je zajímavá kombinace. Já mám doma taky lva – manžela 🙂 Já sama jsem kozoroh, ale já mám v horoskopu kříž, tak to mám komplikované 🙂 Kromě určité touhy po systematičnosti a tvrdohlavosti ho zatím moc nepociťuju. O praktičnosti se u mě nedá mluvit téměř vůbec, ha, ha. Střelec silně obsazený, Jupiter asi nejsilnější planeta. Ascendent v Beranu. Měsíc v Rybách. Masakr 🙂 Dcera je Střelkyně s ascendentem ve Štíru.

      • To je zajímavý, musím se podívat, co to znamená, asi jsem na to ještě u nikoho nenarazila… Ale já jsem spíš na tu numerologii, ta je jednodušší… a rychlejší.
        Jinak May má taky ascendent ve štíru, .. to by mě zajímalo, jestli se to časem začne projevovat podobně…
        Já jsem tuplovaná váha, asc. ve vahách… Lilly asc. v býku, decs. ve štíru.

  2. Kříž? To znamená, že máš čtyři planety v takovém čtverci. 2 opozita, kvadratury. Takže v podstatě to znamená, že v jednom okamžiku je pro tebe ta nejlepší volba taková, která je zároveň ohňová, vodní, zemská i vzdušná. Ha, ha. A to jsem ještě narozená za úplňku, tj. Slunce v opozici k Měsíci 🙂 Proto ta má posedlost rovnováhou protikladů :-))))) Numerologii jsem kdysi zkoušela, ale nedokázala mi tyhle divokosti pojmout. ale je to už dávno, ani horoskopy už dneska neřeším :-))

    • aha… to je teda fakt divoký 🙂 já už taky neřeším tolik co dřív, ono to na ten život nikdy nesedí úplně… ale rovnováhou protikladů jsem teda posedlá taky, to asi kvůli těm tuplovaným váhám… jde to docela do extrému, protože mám tendenci obhajovat zásadně opačné stanovisko, jen tak z principu… a když se náhodou názor otočí, tak otočím taky, protože rovnováha být musí… lidi to občas dost těžko chápou…

      • To je legrace… zrovna jsem si říkala, jak to, že toho máme tolik společného, když já mám ve vahách descendent a tak maximálně urana tuším. Pak mě taky trklo, že to asi bude ten můj kříž 🙂 Já s tím mám absolutně stejnou zkušenost… lidi se mě snaží přesvědčovat o tom, o čem já jsem už dávno přesvědčená, jen proto, že začnu zastávat opačné stanovisko. Myslí si, že mě musí ukázat, jak to doopravdy je :-)) A myslí, že jim nerozumím, a já přitom jen ukazuju i jiný úhel pohledu. Nechápou, nechápou :-)))))))

      • JO tak to je přesný 😀 hurá, nejsem sama 😀
        na ten kříž se vážně musím podívat pořádně…

      • Jsem taky váha, ale spíš asi ve smyslu váhavá. Co se týče rovnováhy, moc nevyrovnávám, spíš nakláním. A mám známou, co je taky stále v opozici (a to Váha ani není) a to mě točí do vrtule. Moc se v horoskopech a jiném nevyznám, tak možná jedině ten ascendent ve Střelci, jestli mi to netočí jinam 🙂
        Doma máme namícháno – Beran, Blíženci, Panna. A co se týče total rozdílných dětí, o tom už se mi ani nezdá 🙂

    • myslíš tohle ? Velká kvadratura (Velký Kříž) (4×900) je tvořena minimálně čtveřicí planet svírajících dvě opozice spojené navzájem kvadraturami.

    • uf, teď na to koukám, Lilly má nejspíš ten kříž taky…
      btw ono se to projeví i v numerologii, ale ne tak přesně… to by mě zajímalo, kolik máš v datu narození sedmiček? 😀

      • Jojo, velká kvadratura, to je přesně ono. Sedmiček? Tak koukám já bych se zas měla znovu podívat na numerologii 🙂 Já jsem celkově SEDMIČKA 🙂 25/7. V datu mám jinak sedmičku jen jednu. Pro moje rodiče můj kříž žádná tragédie nebyla, jen se asi museli smířit s tím, že nejsem úplně běžná, dělající co holky v mém věku obvykle dělaly. Ale myslím jim to nikdy nějak nevadilo 🙂 Nedělala jsem totiž právě to nejhorší, co holky v mém věku dělávaly 🙂 Otec je vodnář, tak byl asi hodně tolerantní. Nikdy třeba nepochopím, jak je možné, že bordelářka jako jsem v té době byla já mohla sdílet jeden pokoj s mužem, který miloval úhledné komínky :-)) S křížem jsem měla vždycky problém jen já. Ale už jsem si zvykla :-))))

      • AHA… Lilly je taky sedmička… celková. K tomu má ještě jednu další sedmu v datu. Hmmm… no v numero, alespoň jak to chápu, je sedmička celková jako výraz toho, že ten člověk nebude mít nikdy nic zadarmo, všechno si musí vybojovat, nebo má komplikace tam, kde jiní proplouvají bez problémů… a taky je to karma, něco z minulosti, nevypočitatelné zásahy osudu a „vyšší moci“ ať už k lepšímu nebo k horšímu. Je to zajímavé ale dost náročné číslo…

  3. Dvě Váhy a dva Lvové? To máte taky zajímvý, my jsme doma do trigonu (já Beran, muž Lev – není na těch blozích nějak přeplněno manžely Lvy? 😀 a dcera Střelec), horoskop nám nechávala vypracovat tchyně k Vánocům, ale moc jsem ho nestudovala. Ale jsem teda ráda, že nám to takhle vyšlo 🙂

  4. Jo, jo, zajímavé číslo to rozhodně je. Já to jako malá moc nevnímala, proplouvala jsem pěkně, problémy a la mé státnice přišly až později. Často jsem vnímala, že to mám všechno trochu komplikovanější, ne tak nalajnovaný (i čar na dlaních mám fůru :-)), ale zároveň mě vždycky provázelo štěstí. Zásahy osudu spíš pozitivní.
    Den přede mnou? No, koukám, že z postavení planet se dá zjistit spousta věcí :-)) Tak to máte také zajímavé oslavy 🙂
    No, u nás je to s vůdčími osobami také zajímavé, já ascendent Beran, manžel Lev… ale tak nějak to u nás funguje tak, že se máme asi oba dojem, že je nakonec po našem :-)))

    • a hele, tak to musim Lilly jeste kouknout na ruku, to me zatim nenapadlo a taky to delam… 😀 bude u tak male dlane vubec neco videt?
      Tak to mate zarizene dobre 🙂

      • Jo, jo… ta moje to má taky dost prolajnované 🙂 Ale myslím že horoskop nemá tak razantně rozporovaný, už si to moc nepamatuju 🙂

  5. Holky, nechápu, jak ty informace o horoskopech dokážete všechny pojmout… já jen vím, že my k sobě podle hlavního znamení ladíme… nějaké descendety, ascendenty neřeším, bo je neznám 😀 Já kozoroh, manžel býk a Junior panna. 😀

    • Ja to taky moc pojmout nedokazu, prave proto delam radsi numerologii, tam je toho o dost min a jako zakladni orientace to staci… ale kdyz na http://www.najdise.cz je to tak hezky vysvetlene (oboji teda, plus cinska a par dalsich), ze to docela jde pochopit 🙂 i kdyz je fakt, ze na nejake vetsi rozbory bych si teda taky netroufla…

    • Z toho si nic nedělej, já už se v tom taky neorientuju… co nedělám, zapomínám 🙂 Jen vím, že to, že jsem kozoroh o mě vůbec nic nevypovídá. Já vlastně Kozoroh ve skutečnosti vůbec nejsem, jsem nějaký prapodivný mix všech těch planet v různých domečkách a různých znameních. Je to tak složité, že už se v tom radši dál ani nehnípu, beztak to nepochopím :-))

      • já taky, co nepoužívám, pouštím… na astro mám naštěstí šikovného kamaráda 🙂

  6. Někdy si, pravda, říkám, že by se mi líbilo od 18 vědět, co chci dělat a ve 40 už mít tu kariéru pěkně rozjetou a všemu rozumět 🙂 Tak nějak to má manžel, nic neřeší a je spokojenej. Taková kotva. Já jsem sice v 18 věděla, co chci dělat, ale copak za to můžu, že co 10 let se nakonec ukázalo, že je to marnost nad marnost a že něco má pro mě mnohem hlubší význam 🙂 Toho Komenského mi byl čert dlužen :-)) Pamatuju si, že jako malá jsem „žrala“ Angeliku, ten x dílný román. Jak s ní osud házel tam a onam. Přišlo mi to úžasné. No, kdo chce kam… :-))
    Ale co, cokoliv jiného by beztak byla nuda. Doufám, že to takhle vnímají všechny sedmičky, s křížem a prolajnovanýma rukama. Cokoliv jiného by totiž bylo dost drsné 🙂

    • no ted jsem se Lilly podivala na ruku a samo, ze tam ma taky car jak …. no nic…
      Jo taky doufam, ze jinak to bude brat jako nudu 😀
      BTW ja v tomhle funguju opacne… postupne si vyrazuju, co nechci delat… 😀

      • To já ale taky. Jak jsme teď na Kose diskutovali, jsem asi typický kverulant jako Kohout, o kterém je tam dnes krásný článek, kterému není nic dost dobré :-)) Já jako malá měla spoustu zájmů… postupně se to zužuje (případně asi i spojuje?) a prohlubuje. Ono to s tím možná souvisí, s tím, že to člověk nemá jasně nalajnované. Dceru baví taky úplně vše. Tak teď nevím, jaký smajlík za tu větu dát :-))

Zanechat Odpověď

