Arabela

Začaly jsme taky koukat… nikdy jsem totiž jako dítě neviděla ten seriál celý, protože moje máma učitelka zastávala názor, že o víkendu se nejdřív mám učit a pak se můžu dívat na TV. Ale to už tam pak pochopitelně nic zajímavého nedávali… Tak si dávám repete…

Lilly pořád chodí buď s prstenem na ruce a a všem říká: „Já tě puoměním“ nebo se klaní a říká „K sužbám“ … May zase znárodnila jedinou deku, co tu máme, a dělá si z ní „Cestující plášť“.

U večeře jsme probírali poslední díl a já jsem říkala, že bych mohla být Xénie, protože mám taky dlouhé černé vlasy a začala jsem si upravovat ofinu, kterou se poslední asi tři měsíce snažím nechat dorůst do patky (a pořád to nosím ve sponce dozadu). Lilly na mě kouká a říká „To spíš Rumburak. A má Rumburak taky ponečku?“

3 responses to “Arabela

  1. Jé, my to zrovna taky tenhle týdne dokoukali, to je náhoda…Moc se nám to líbilo všem, klukům asi nejvíc výbuch továrny a Barbarela 🙂 A na Rumburaka si hráli celé odpoledne – teda bez tý ponečky 🙂

Zanechat Odpověď

