„Já jsem se odnaučil se zlobit“ J. Dušek

Cítíte vztek, když někdo vedle vás v tramvaji zuřivě telefonuje a vy se tak dozvíte všechno o jeho intimním životě?

„Mě to moc nezlobí, já se odnaučil se zlobit. Protože opravdu nevím, co by mi to přinášelo, kdybych se zlobil. Rozhodně by mi to nezlepšilo náladu. Akorát by se i mně přitížilo, a to se mi nechce. A už vůbec bych nedopustil, aby nějaký jiný člověk, který jakoby něco řeší, ovládal moji náladu… Nevím, proč bych já měl být závislý na nějakých lidech, kteří dělají nesmysly, proč bych si měl kazit náladu ve vleku jejich aktivit.“

Odpovídá Jaroslav Dušek na otázku ohledně zloby a já si říkám, vždyť je to tak logické, tak sakra, proč je to tak těžké uvést do praxe? Proč vyletím kvůli malicherné blbosti a jsem pak nepříjemná a štěkám na všechny okolo? A není to jen hormonálními výkyvy, i když bych docela chtěla slyšet Duškovu hypotetickou odpověď, kdyby měl zrovna hypoteticky PMS…

Celý článek zde.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 responses to “„Já jsem se odnaučil se zlobit“ J. Dušek

  1. Jojo, teoreticky to myslím zvládáme všichni … s tou praxí už je to horší. Bych tááááááák strašně chtěla umět se nezlobit.

  2. Taky to chci umět. S dospělými jsem na tom tak na 80% úspěšnosti, ale s Juniorem??? Tam jsem téměř na nule. Dnes jsem mu asi 3x říkala, ať mě tolik nezlobí, kde mám mého hodného chlapečka, že ho chci zpátky.

Zanechat Odpověď

