Švédská genderově korektní reklama na hračky

Švédská genderově korektní reklama na hračky

Příspěvek byl publikován v rubrice Sever. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 responses to “Švédská genderově korektní reklama na hračky

    • nene, to jsi špatně pochopila… to by měl být přece kluk v růžovém a v masce Kitty…
      btw Lilly má ve školce spolužáka, který má dlouhé vlásky, nosí nalakované nehty a korálky a není vůbec poznat, jestli je to kluk nebo holka… jo a je vegetarián…

      • No jo, ale kdyby pak holka byla v masce spidermana v motokáře, nebylo by poznat, že je to holka. A vlastně asi i naopak 🙂 Takhle je to jasný – spiderman coby otec, holka řidička – mimochodem, když jsem byla malá, nechápala jsem, proč já nemůžu dostat motokáru nebo plechový šlapací auto, diskriminace co? 😉

      • No ono je to vlastně jedno… já jsem co se týká téhle reklamy rozpolcená… na jednu stranu se mi líbí, že někdo našel odvahu presentovat hračky i jinak než podle klišé holčička panenka, kluk autíčko… na druhou stranu mi to připadá konkrétně v případě strašidla v masce spidermana už trochu přehnané…

Zanechat Odpověď

