30day shred …again

Jo jo, zkouším to znovu. Na nic lepšího jsem nepřišla… a jinak to asi nepůjde… Navíc jezdím na koloběžce nejdřív pro Lilly do školky a pak zpátky (to je z kopečka a moc se to asi nepočítá :D) a pak pro May do školy… a zkusím přidat ještě spinning, který jsem kdysi dáááávno dělala (dokonce mám i licenci jako instruktorka) a který fungoval velmi dobře…

A uvidíme, jak to půjde… kdyby se chtěl někdo přidat, budu ráda 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 responses to “30day shred …again

  1. Držím palce. Hlavně to chce motivaci a něco, co pobaví. Já teď dochodím permici v jednom dámském fitku a pak se vrhnu do nového místa, které mě nadchlo a je blízko a chodí tam už spousta známých. Zase fitko a studiové hodiny, to mě zatím hodně baví. Doma se nepřinutím, ani na 10min se nepřinutím… doma si dávám kávičky a dortíky :-). Jen mě napadá, když už nic nezabírá, zkus nový typ pohybu. Třeba já si schovávám běhání. Nesnáším ho, nikdy jsem neběhala, ale když už tělo nebude reagovat na moje oblíbené cvičení, nakonec skončím u běhu. Nebo rychlochůze a budu mít to nejvypracovanější břicho a rozvrzané kyčle :-D. Taky je dobré kombinovat aerobní cvičení a silové… to jsem chytrá, co? 😀 Jestli potřebuješ povzbudit, můžem si psát maily, kolik jsme toho za týden odcvičily. Já mám sbaleno na zítra a hodinu se budu potit. Půjdu znovu v pátek.

    • jo tak s behanim jsem na tom stejne… taky nesnasim, ale dokonce jsem uz i zkusila… jenze tady bude za chvili takove pocasi, ze to nepujde, tak radsi ani nezacinam…

  2. Ach, cvičení s Jill znám velmi dobře 🙂 začátkem roku jsem se do něj asi na čtyři měsíce bezhlavě ponořila a pohltilo mě neuvěřitelným způsobem..pak přišlo pár dní odpočinku a někdo mi rázem ukradl další čtyři měsíce 😉 takže ano, jdu do toho od začátku taky. Jill je jistota, k tomu vycházky se psama a snad se donutím opět i na aerobic aspoň jednou týdně. Držím pěsti 🙂

Zanechat Odpověď

