Sh*it happens

Doslova. Kocour se rozhodl, že se mi pomstí za dlouhodobou nepřítomnost a jako každá jiná kočka naprosto přesně odhadl, co mi bude vadit nejvíc…

Vykadil se Lilly do postýlky. Lilly usnula u nás v ložnici, tak měl volné pole působnosti…

Všechno jsem to uklidila, vyměnila, vydezinfikovala a převlíkla, abych tam mohla přenést Lilly, když jsem šla sama spát. Asi za hodinu, tj. v půl druhý ráno, přišla Lilly s mokrým pyžámkem… (potřetí za celou dobu, co je bez plen i na noc). Musela zůstat u nás a budíček byl v šest ráno…

Já fakt nevím, co se děje, ale už bych mohla mít vybráno ne?

5 responses to “Sh*it happens

    • skoro to tak vypadá… popravdě ale netuším, co tomu kocourovi přelítlo přes nos, už jsme zpátky 3 týdny… a udělal to před tím, když tady byl sám, to bych i pochopila…

Zanechat Odpověď

