DM rulez

DM rulez

Přes 30,000 lidí na koncertě a skoro všichni stáli a zpívali, i na tribunách… mazec… zajímavé je, že zatímco v pubertě jsem tuhle skupinu nějak moc neprožívala, tak čím jsem starší, tím se mi líbí víc 😀

BTW ty bílé papíry, co drží lidi vpředu, jsou přání k narozeninám pro Gorea. Netušila jsem, že má narozenin den před Lilly 🙂

Příspěvek byl publikován v rubrice Fade to white, moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 responses to “DM rulez

  1. Takže bylo zase nějaké fanouškovské překvapení? Vidíš, málem jsem zapomněla, že DM už vystupují… tak ráda bych tam byla byla :-), ale mám to do Prahy daleko a to vstupné… Ale byla bych si doma pustila Delta Machine, až by to celý dům slyšel – takový menší koncert… To musel být super zážitek, když jsem byla minule na koncertu, bylo to úžasné. Třeba do února (další koncert je tuší v únoru?) vyměknu a také pojedu :-)) Snad jsi nejela do Prahy hlavně kvůli DM????? 🙂

    • JJ 🙂 koncert byl fakt bomba, Dave i Martin jsou ve formě, zpívali fakt s nadšením, myslím, že téhle energii naživo se nemůže nic vyrovnat. Davové šílenství 🙂
      V únoru budou zase, možná to bude i lepší, tady museli začínat za světla a ten rozjezd byl trochu rozpačitý, navíc klasika dezorganizace u Slavie, takže jsme se dostali dovnitř az po druhé písničce…
      Nejela, ale shodou okolností to tak vyšlo, že jsme to stihli…

      • Právě, já jsem se vymlouvala na to, že v létě to nebude ono, buď bude vedro, nebo bude pršet (a budeme tam čekat). Ale zase loni tam byla malá na sokolském sletu, to mohl být extra zážitek být tam dole jako ona 🙂 V tu zimu mě to láká nepoměrně víc.

  2. Já si zrovna válel šunky na Prýglu a poslouchal je na Magicu. Atmosféra musela být boží. Od kamarádky vím, že DM koncertní show umí jako snad nikdy, takže těžká závist. 😉 Jenom táhnout se kvůli tomu zpět do Prahy??? 😀

    • byl to fakt nářez, atmosféra neskutečná, energie tolika lidí pozitivně naladěných, to je mazec, já jsem to chtěla zažít na vlastní kůži… a ty máš šanci ještě v únoru 🙂

      • Nasadila jsi mi brouka do hlavy. Léto se mi zdá na ten koncert lepší (teplo, lidi se více hýbají, lístky se dají sehnat levněji, ale uvidíme. Podívám se, jestli nehrají ještě někde kolem. 😉

      • Když já strašně nemám ráda, když někde stojím dlouho na slunci a pak nedejbože ještě promoknu. Nebylo to tak minule, že v létě pršelo a fanoušci pak jeli domů promočení?? No, ale zase mají na co vzpomínat 🙂

      • Zkus, všude jinde to bude určitě od osmi devíti, ne jako na slavii, kde v deset musí končit kvůli hluku… A ano, minule pršelo, ale jenom do půlky koncertu a nebylo to zas tak strašný (ano, byla jsem taky :D)

  3. U nás DM obstarává manžel a byl taky nadšen. Já je dřív nemusela vůbec, teď se mi něco i líbí, ale pořád to není moje srdcovka. Ale z okna jsem chvilku poslouchala, dokonce šlo i poznat, co hrají 🙂

  4. Pingback: Depeche Mode – Praha 23.7.2013 | Žít je umění

Zanechat Odpověď

