Why do women hate their bodies?

(omlouvám se za angličtinu, ale je to velmi zajímavé a chci se podělit…)

http://psychcentral.com/blog/archives/2012/06/02/why-do-women-hate-their-bodies/

This concept, recently labeled “thin-heritance,” explores how a mother’s views about food, dieting practices, and negative attitudes and comments about her own body or her child’s appearance increase her children’s risk for poor body image and eating disorders.

Jak jste na tom vy? Já jsem si myslela, že to u nás nehrozí, od dětství jsem byla spíš hubená, až vyhublá, na základce si ze mě dělali legraci… ale během posledních pár let a teď nejvíc během pobytu na severu jsem přibrala pár kilo a poprvé ve svém (netěhotném) životě jsem si musela jít koupit kalhoty vel. 42… protože ze 40 mi lezl zadek a po určitém vnitřím boji jsem si řekla, že už jsem moc stará na „čárku vzadu“…

Občas sem tam prohodím něco ve stylu, že bych měla shodit.

A holky si toho všímají… posledně May prohlásila, že chce jít ven (když měla už jít večer do vany), aby neměla tak velký zadek jako já…

Asi se nad tím budu muset zamyslet…

P.S.: Objevila jsem, že ty kalhoty jsou kouzelné. Píše se to na cedulce vzadu „These jeans are MAGIC trousers for the real women!“

Příspěvek byl publikován v rubrice holky, moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 responses to “Why do women hate their bodies?

  1. Ten napis na kalhotech je „magicky“:-)ja si myslim,ze nic se nema prehanet.srovnavat se s modelkami a hlidat nervozne kazdy spicek,ani se nenechat chlacholit soucasnou modou a la „mam rada sve telo“,ac ma nadvahu,nebo dokonce je obezni.detem bychom podle meho nazoru meli predavat spravne stravovaci navyky,nabidnout nejaky ten sport a naucit rozlisit podvyzivene,zdrave a s nadvahou.navic ma kazdy jine geneticke predpoklady a muze vnimat,kde je jeho idealni vaha a postava.

  2. Presne tak, zadny extrem, vseho s mirou. Hlavne deti naucit, ze muzou mit vlastni nazor a nemusi jit s davem – tj. hubene modelky v casopisech, nikdo ve tride neji ovoce a zeleninu, vsichni cuci na telku a maji plny pokoj elektroniky, atd. Ale me se to keca, zatim ho ani nedokazu donutit chodit v rozumnou hodinu spat. Mozna az bude po atb a po dovolene… Jestli se odhodlam. 🙂

Zanechat Odpověď

