švédské léto aneb něco na ochlazení

Zatímco v Čechách jsou tropy, tady teploty zatím nevylezly nad 25 stupňů. Nicméně, Švédové to nejspíš za tropy považují taky… chodí v tílkách, šortkách a žabkách, opalují se na lehátkách, pořádají garden grill parties a mažou se krémy s vysokým faktorem.

Ten vysoký faktor má ale dobrý důvod – sluníčko je tady nějak níž nebo ozonová vrstva je menší nebo tak nějak, každopádně první slunečný den jsem se připálila taky a to je co říct…

Jo a pochopila jsem, že mnou značně kritizovaná „móda“ elasťáků pod letní sukni nebo šaty pochází odsud. Jinak si totiž tu sukni nebo šaty moc neužijete… tady to tak nosí všichni. Už jsem taky podlehla… je to sice hnusný, ale docela praktický…

Teplota se bude i následující dny držet kolem 20, alespoň podle předpovědi. Jakmile vyskočí nad „tropických“ 24, už jsou tam letní bouřky z vedra… pak zase skok na 17, 18, max 20, to už bude na ten opalovák, žabky a šortky…

9 responses to “švédské léto aneb něco na ochlazení

  1. Mně to v těch knížkách taky dostalo, jak jezdí na letní chaty… si říkám – jaké léto, na co chaty u jezer, když se stejně nemůžou v té zimě a ledové vodě koupat.. a oni jo.. asi jsme zhýčkaní 😀

  2. Fakt je to kritizovaná móda? A já jsem myslela, že jsem to vynalezla! Je to bezva, jsem sukenní typ a elasťáky patří k trvalé výbavě mé kabelky. Vždycky jsem si myslela, že je to elegantní! 😀 Nicméně letošní začátek léta trávíme v nemocnici bez klimatizace, takže mám spíš opačný problém…

Zanechat Odpověď

