už zase je půl druhý ráno, ale všechno jsem to vyřešila…

…od zítra začnu cvičit, běhat a stravovat se tak, že zaručeně shodím těch pár kilo navíc, co se mě poslední dobou tak urputně drží…

… ujasnila jsem si, že se v té výchově neplácám sama a taky přišla na několik nápadů, co bych mohla vyzkoušet…

… prošla jsem si trailery na nové filmy, co bych chtěla vidět (kdyby bylo hlídání)

…pročetla oblíbené blogy a proklikala se přes pár odkazů na několik zajímavých článků…

…založila si konečně fotoblog a vyzkoušela pár šablon… pořád nejsem spokojená…

…pročetla si návod na tvorbu blogu, zjistila, že je to pořád mimo moje chápání a radši šla prohlížet jiné fotoblogy pro inspiraci…

…prohlídla po 150x domy a chalupy na prodej a zasnila se, jaké by to asi bylo mít kam jezdit a kam uložit všechny ty nasyslené poklady…

…prošla se virtuálně po ulici, kde stojí tátův rodný dům, který ovšem rodiče během rozvodového řízení nejdřív naprosto zničili špatně provedenou rekonstrukcí (během které rodiče intelektuály okradli a peníze na reko nastrkali do hracích automatů) a pak s velkou ztrátou prodali…

…spravila si náladu u několika vtipů a pokecem s kamarádkou přes FB…

…a zítra, zítra už určitě půjdu spát brzo…

Příspěvek byl publikován v rubrice moje. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

14 responses to “už zase je půl druhý ráno, ale všechno jsem to vyřešila…

  1. To všechno za jeden večer?! Ty jsi teda výkonná. Často teď na tebe myslím, neboť čtu další švédskou detektivku. Odehrává se v parném létě. Hlavní hrdinové chodí v šortkách a nátělnících, potí se a opalují se na pláži nebo na loďkách. A pořád pijou litry kafe denně. A mezitím se vraždí.

  2. Já nejdřív myslela, že nemůžeš v noci spát a budíš se 🙂 a ono je to non stop od rána. Pěkné. Já to takhle dlouho nezvládám ani s pitím. Do půlnoci max. Stará bába Po třicítce :-)))))

    • což o to, já bych to i zvládala a docela bych si to užívala, jsem kovaná sova a nejlíp se mi pracuje večer a v noci… ale pak bych nesměla ráno vstávat dřív, jak v deset 😀

      • Včera jsem si na Tebe vzpomněla, protože v půl druhé jsme ještě nespali celá rodina. Já kvůli nemoci, manžel makal a malý měl nějakou špatnou noc tak v půl druhé přelezl k nám do postele a pak jsme trochu pospávali do rána. Hrozné. Ode dneška mám antibiotika a malý mi dnes vytuhl v 19h, chytl ode mě rýmu 😦

  3. No tak s tím hubnutím, to je jasné, to přece my všechny od zítra…kdyby mi to zabralo pokaždé, kdy se rozhodnu, tak dnes už vypadám jako Donatella Versace.
    Co se týká výchovy: znám o tobě jen to, co tady napíšeš. Nedokážu tě zhodnotit globálně, ale z dílčích dojmů z tebe mám moc dobrý pocit a myslím, že tvé děti nestrádají. Naopak. U kytek se říká, že prosperují, u lidí nevím…asi rozumíš. Holčičky si tě asi zaslouží a ty je taky.

Zanechat Odpověď

