náctileté manželství…

Zítra to bude 11 let. Od svatby. Nechápu, kam se ty roky schovaly…

To jsme ještě neměli digitální foťák, takže nemám jinou dokumentaci, než nevyvolaný film od švagrové…

To jsme jezdili na dovolenou do Chorvatska do kempu Formanem…

To jsme neměli děti…

To jsme hráli každý druhý víkend D&D, Lev klasicky jako pán jeskyně a já většinou jako chaotic good zlodějka…

To jsme bydleli ve dvougarsonce po dědovi a stejně nám stačil jenom jeden pokoj…

To jsem  byla bláznivě zamilovaná do kluka, který byl neskutečně inteligentní a vtipný a zároveň se uměl chovat jako pravý džentleman, což byla kombinace, které jsem prostě nemohla odolat… a taky mu vydrželo dodnes… jen zamilovanost ustoupila a proměnila se. Snad tu pubertu manželství přežijeme ve zdraví 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice moje, tož tak. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 responses to “náctileté manželství…

  1. Prima, congrats! My budem slavit na konci prazdnim devet let od svatby a dvanact a pul od seznameni. Taky me zajima, jak to ten Einstein spocital, ten cas je nejakej divnej a utika strasne rychle. Vzdyt jeste vcera jsme byli bez prcku a dneska mame tri klacky, z toho jednoho predskolaka…
    Takze se pridavam k vanilce – at se dari! 😀

  2. Congrats!

    S tím DD jsi mě pobavila – též jsme hrávali, též byl manžel PJ a já chaotic good zlodějka, krom jediné kampaně, kdy jsem byla „zásadně“ dobrá rytířka a s tím vznikaly takové situace…! Ale vzpomínám na tu kampaň ráda, v závěru jsem měla tolik bodů v síle a oddanosti božstvu, že jsem sama samotinká porazila nekromanta. Ha!

  3. Trošku opožděně gratuluji k výročí ;). Komentáře mě moc pobavily. My máme letos 11 let od seznámení. Na jednu stranu mi to připadá strašně dávno … to vážně ještě nebyly digitální foťáky??? fíha 😀 … na druhou je to jako včera … nějak rychle stárnem …

    • my budeme mít teď v říjnu 12 od seznámení… svatba byla brzo 😀 a byla by ještě dřív, ale chtěla jsem hezké počasí…
      no a digitály byly, ale šíleně drahé… rok po svatbě jsme si koupili náš první, second hand, 2 Mega, za neuvěřitelných 10tis… 😀

Zanechat Odpověď

