„Já ci Já tak rád prsa prsa!“

Dožadovala se Lilly své oblíbené písničky z Madagaskaru… Ano, pochopila to poněkud jinak 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice Lilly. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 responses to “„Já ci Já tak rád prsa prsa!“

  1. Postavilo se (mé) děťátko ve školce na židličku a spustilo, pěkně nahlas: „… a ta krásná Margita, tanečnice smrti, tančí v svetru pepita a zadkem vrtí….“ To mrňavý šmejdítko sjíždělo, když jsem dospávala o víkendech páteční a sobotní noční (prý) zašitý kazety a zamilovalo si Plíhala. V osmdesátém sedmém to byla láska spíš zakázaná.
    Tak Lev (nebo je to Tygr?) nerad trsá, ale rád prsa…. to sou věci na tom dalekym severu 🙂

Zanechat Odpověď

