kulturní šok podruhé…

a zase v obchodě. Tentokrát jsem pozapomněla na to, že s Lilly musím jet jak strejda s vajčíkama a kloboukem na hlavě… jinak je zle… doslova.  Lilly si začne stěžovat, že jedu moc rychle a pak v rychlém sledu zvrací… Už se mi to párkrát stalo, vždy, když si dovolím akcelerovat trochu rychleji nebo projet zatáčkou ve věším náklonu.

Jeli jsme nakoupit do místního supermarketu. Cestou jsem se díky Rammsteinům na CD trochu zapomněla. Dorazili jsme dovnitř, a Lilly si začala strkat ruce do pusy a pak to bylo. Naštěstí jsem jí zachytila včas, oblečení a boty zůtalo vesměs ušetřené. Vlhké ubrousky s sebou také tahám pořád, tak jsem začala čistit nejdřív dítě, že zbytek uklidím pak. Než jsem dočistila Lilly, přiběhl pán (!) ve středních letech, co vracel kus vedle láhve, s velkým kusem papíru, který tady u vracení lahví mají v rolích na očištění tašek. A než jsem stihla poděkovat, přiběhla pokladní s rolí papíru, dezinfekcí a hlavně – úsměvem…

3 responses to “kulturní šok podruhé…

  1. My mame bohuzel stejny problem :(.
    Ale da se to celkem kocirovat: 1) dudlikem – jak dite usilovneji polyka, nenuti ho to na zvraceni (jenze ten uz jsem v aute vicemene eliminovala, pouzivam jen na delsi celsty), 2) pak zabira pohadka pustena na obrazovce na operadle predniho sedadla – dite kouka dopredu a navic je natolik zaujate krtkem nebo cimkoli jinym, ze nema cas, aby mu bylo spatne (nas tata za pravekych casu bez techniky nutil, abysme se segrou celou cestu zpivaly a zabiralo to:), pripadne s Matyaskem rozebirame, co potkavame za auta, na tom je ale nevyhoda, ze me to odvadi pozornost od rizeni), 3) homepatikum Cocculine – jen je nevyhoda, ze se musi podavat uz i den pred cestou, takze je vyuzitelne vicemene jen na dlouhe cestovani, ale zabira taky, 4) vynechat mlecne vyrobky a sladke stavy pred cestou, ale dite by nemelo mit prazdny zaludek (asi nejvic se mi osvedcily obycejne kukuricne krupky a piskoty).
    Ale i tak mame obcas nehodu. Jelikoz Matyas to neumi hlasit moc dopredu, zatim vzdycky (snad krom jedne vyjimky) zridil sebe a autosedacku – napoctvrte uz jsem ji rozebrala, umyla a zase slozila docela bleskove:).
    A teda pristup Svedu je moc sympaticky … ach jo, treba se tam taky nekdy dohrabem :)).

    • Díky za tip. Došlo mi až díky tomu, že opravdu vždycky před jízdou kdy zvracela, jedla mléčné… jenže my jíme mléčené výrobky skoro pořád a autem jezdíme každý den… dudlík nemá už dlouho, resp. nikdy ho pořádně nechtěla i když jsem se snažila 😀
      no ale sedačka mě teď čeká taky, Lilly se dneska cestou od dr. počůrala 😦

      • Jojo,u nas mlecne taky frci,takze ie to obcas docela rebus nakombinovat. Ale zkus to omezit aspon tak dve az tri hodiny pred jizdou a treba to pomuze.

Zanechat Odpověď

