Severní vítr je krutý…

Musím se přiznat, že moje představa o zimě na Severu byla hodně podobná představě o Severním pólu. První mojí starostí bylo nakoupit „pořádnou“ zimní výbavu… abych na místě zjistila, že zas tak „horké“ to není… .ovšem až na ten vítr. Tady si ani puberťáci nelajsnou chodit s kalhotami napůl žerdi nebo bez čepice. Naprosto nezbytná věc je kapuca. Kapucu a rukavice nosí všichni. Proč, to jsem pochopila, když jsem frajerka vyrazila ven s holkama bez tohoto nezbytného vybavení… Sice na sluníčku byly asi dva nad nulou, ale jakmile se do mě pustil ten severní vichr, bez kapuce, rukavic, pořádné košilky a trička, co se dá strčit do kalhot to prostě víc jak pět minut nešlo. A i tak jsem byla promrzlá až na kost… tak teď zvažuju, jestli má význam ještě investovat do dlouhé zimní bundy a pořádých rukavic… když už je to jaro… 😀

Příspěvek byl publikován v rubrice Sever. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 responses to “Severní vítr je krutý…

  1. Utěší tě trochu, že poslední tři dny je velmi ostrý severák i u nás? Na severu jsou lidé alespoň vycvičeni, ale tady je těch frajerů bez čepice a kapuci většina, včetně mě!
    Bundu bych možná už nekupovala, pokud nekápneš na nějaký super jarní výprodej, ale přidala bych spodní vrstvy… vždyť za týden už je duben! 🙂

    • já jsem koukala, jak je ta zima dlouhá i v ČR… ale oni i Švédové říkají, že je to letos hard core a normálně touhle dobou bývá jaro i tady… asi si to máme náležitě vychutnat 😛

Zanechat Odpověď

