Hopeless wanderer

Tuhle písničku jsem slyšela cestou domů v rádiu. Řídila jsem a jednou rukou přidržovala Thule box, made in Sweden. Někam to všechno nacpat musíme a už se to blíží. Akorát jsem si neriskla montovat sama zahrádku, abych zánovní thule někde cestou neztratila… naštěstí se mi to vešlo i dovnitř auta.

Suri a morče jsem s holkama odvezla včera. Kocour Mour už je očkovaný, očipovaný a i po operaci. Přepravka pro něj dorazila předevčírem. Zítra bych se mohla domluvit na zapůjčení bytu včetně péče o Shazi.

Zahrádka na auto a merino košilky pro holky došly dnes poštou. A propos pošta – ještě mě čeká objednat dosílání na jinou adresu. Pak odhlášení May ze školky. Odvézt rybičky i s akvárkem. Rozvézt potraviny a pár tašek dalších věcí… Pak už jenom vyprat a pobalit vše na cestu, teda vše, co se nám tam vejde… a zbytek pobalit do krabic do dětského pokoje.

5.3. vyrážíme.

Příspěvek byl publikován v rubrice moje, Sever. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 responses to “Hopeless wanderer

  1. Ja ti nevim, stoji ti to za to? 😀 Me staci, ze pristi vikend jedeme na tyden na hory a uz me naskakujou pupinky, celej ten cirkus narvat do auta, to bude masark 😀 Psa asi tentokrat nechame doma 🙂

  2. Taky máš můj velký obdiv!!! Na druhé straně mi skoro připadá lepší balit takhle na dlouho, než se obyčejně zbalit na víkend na horách. Ale možná jsem jen naivní 🙂

    • no vzhledem k tomu, že jedeme s tim, co se vejde do auta, tak je to asi podobne, jako balit na letni dovcu na 14 dni… akorat musim jeste pobalit veci, co tu zustanou a zaridit spoustu veci kolem…

      • Mně právě nejhorší přijde balit se jen na víkend, protože toho táhneš většinou stejně jako na týden, akorát vybaluješ a zabaluješ v kratším termínu, což zvlášť v zimě na horách je protivný 🙂

      • to je fakt… ale my teď ani na ty hory nemusíme… jsem zvědavá, jestli do odjezdu přestane sněžit…

Zanechat Odpověď

